Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Za potvrdu porudžbine smatra se uplata prema dostavljenom predračunu za poručenu robu.
Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu sopstvenim dostavnim vozilom ili putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.
Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu, da poručenu robu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos, izuzev troškova dostave robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi Kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.
Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.
Partner Impex d.o.o se obavezuje da ugovorenu a neisporučenu robu skladišti najkasnije 30 dana od dana predviđene isporuke. Nakon tog roka nije moguće garantovati kvantitativnu i kvalitativnu ispravnost robe.
U slučaju odustajanja od naručene robe, Partner Impex d.o.o. zadržava 40% od naručene vrednosti.
Partner Impex d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasio predračun, smatraće se da je kupoprodaja nije zaključena.
Troškovi dostave za pošiljke koje se mogu prevoziti kurirskom službom se naplaćuju po cenovniku kurirske službe koja vrši isporuku.
Za proizvode koji svojim fizičkim svojstvima ne mogu se prevoziti kurirskom službom (lomljivi, gabaritni, postoji povećana opasnost defekta usred neodgovarajućeg transporta) transport obavlja specijalizovani prevoznik i cena dostave se naknadno formira posebnim Ugovorom o transportu. Cena dostave zavisi od udaljenosti, težine i gabarita proizvoda.
Roba se isporučuje Kupcu lično ili osobi koju je Kupac naveo kao primaoca pošiljke.
Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe.
Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva Kupca ili druge osobe predviđene ovim Uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.nuki.rs možete platiti na više načina:
- Uplatom na račun banke naznačen na dostavljenoj ponudi;
- Platnim karticama putem web linka na portalu Raiffeisen banke koji Vam bude bio dostavljen na Vaš email;
- Uz prethodnu najavu možete platiti lično u gotovini ili platnim karticama na POS terminalu u sedištu firme na adresi Pilota Mihaila Petrovića 72, 11090 Beograd, prilikom čega će Vam na licu mesta biti izdat fiskalni račun.
Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “NARUČITE” dobićete e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle) i koji je rok isporuke ukoliko poručene proizvode trenutno nemamo na stanju.
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo određene proizvode od više proizvoda koje sadrži vaša porudžbenica, pozvaćemo vas telefonom i obavestiti koji od poručenih proizvoda nisu raspoloživi, a biće zatražena i vaša saglasnost da vam isporučimo samo one proizvode koje ste poručili, a mi ih imamo raspoložive na stanju. Nastojimo da stanje zaliha na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti prodaje postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 1000 dinara, stoji cena 100 dinara), Prodavac će nastojati da Kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni proizvod važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju Kupac ima pravo da poručeni proizvod plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.